دستیار هوش مصنوعی علی‌بابا در محصولات ب‌ام‌و چین

0
(0)

ب‌ام‌و اولین لوکس ساز بازار چین است که تجربه‌ی دیجیتال و ارتباطی خود را در محصولاتش نصب خواهد کرد. این خودروساز آلمانی در رویداد تکنولوژی CES اعلام کرده اولین لوکس سازی است که دستیار صوتی و هوشمند Tmall Genie را در خودروهای بازار چین ارائه خواهد کرد. این دستیار صوتی توسط موسسه هوش مصنوعی علی‌بابا توسعه یافته و کاملاً یکپارچه با محصولات ب‌ام‌و در چین عمل خواهد کرد. این دستیار صوتی تا پایان سال در دسترس مشتریان چینی ب‌ام‌و خواهد بود.

2500 1024x683 دستیار هوش مصنوعی علی‌بابا در محصولات ب‌ام‌و چین

این حرکت پس از هماهنگی ب‌ام‌و با اکوسیستم چینی علی‌بابا صورت می‌گیرد. ب‌ام‌و کانکتد در سال 2016 در چین عرضه شد و در حال حاضر 1.5 میلیون مصرف‌کننده دارد. هم‌اکنون با استفاده از سرویس کنترل صوتی مبتنی بر فضای ابری در محصولات بازار چین، ب‌ام‌و قادر خواهد بود گزینه‌های سرگرمی و خرید بیشتری را در دسترس خریداران قرار دهد.

2501 1024x683 دستیار هوش مصنوعی علی‌بابا در محصولات ب‌ام‌و چین

تمامی کاری که مالکان ب‌ام‌و باید انجام دهند مالکیت یک دستگاه همگام با Tmall Genie در خانه است؛ بنابراین مشتریان خواهند توانست به کارکردهایی که قبلاً در خانه استفاده می‌کردند دسترسی داشته باشند. البته این بار کارهای خود را داخل خودرو و در حال حرکت انجام خواهند داد. برای مثال مالکان می‌توانند از Tmall Genie برای سفارش‌های آنلاین، مشاهده لیست‌های سینما، گوش دادن به موزیک‌های موردعلاقه و یا بررسی آب‌وهوای مقصد خود استفاده کنند. مشتریان همچنین قادر خواهند بود از طریق خروجی صوتی یا نمایش متن و تصویر در صفحه‌نمایش به تمامی اطلاعات Tmall Genie دسترسی داشته باشند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

تاریخچه بی ام و سری 5

1.5 (2) اولین BMW سری 5 یعنی مدل 1500، “کلاس جدید” نامیده شد و برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما