اولین تیزر از ب‌ام‌و i8 رودستر تولیدی

0
(0)

به تازگی ب‌ام‌و اولین تیزر از نسخه تولیدی i8 رودستر را منتشر کرده و در آن سومین مدل سری i را در تونل باد به تصویر کشیده است.
این لوکس ساز باواریایی نسخه‌ی روباز i8 را پس از معرفی مدل فیس لیفت هاردتاپ معرفی خواهد کرد.

01 اولین تیزر از ب‌ام‌و i8 رودستر تولیدی

از جمله ویژگی‌های جدید این خودرو می‌توان به چراغ‌های جلوی LED با طراحی متفاوت، سپرهای جدید جلو و عقب و رینگ‌های آلیاژی با طراحی نوین اشاره کرد. البته مهم‌ترین بازطراحی این خودرو طراحی جدید بخش عقب خواهد بود. این مدل رودستر یک جفت برجستگی در پشت سر راننده و سرنشین خواهد داشت.

02 اولین تیزر از ب‌ام‌و i8 رودستر تولیدی

درب‌های پروانه‌ای همان‌گونه که از ویدئو منتشر شده مشخص است باقی مانده‌اند زیرا مکانیسم آن‌ها روی ستون A بوده البته انتظار می‌رود سقف نرم i8 خودرو به‌صورت دستی جدا گردد.

03 اولین تیزر از ب‌ام‌و i8 رودستر تولیدی

قوای محرکه هیبریدی که ترکیبی از پیشرانه بنزینی 1.5 لیتری در وسط و یک واحد الکتریکی در جلو بوده مطابق انتظارات افزایش قدرت 10 درصدی خواهد داشت و مجموع قوای آن بجای 357 اسب بخار فعلی نزدیک 420 اسب خواهد بود.
کابین نیز آپشن پوشش جدیدی خواهد داشت و جدیدترین نسل سیستم‌های اطلاعات سرگرمی ب‌ام‌و در آن بکار خواهند رفت. ب‌ام‌و در حال برنامه‌ریزی برای عرضه i8 جدید و i8 رودستر در اوایل سال 2018 بوده و معرفی عمومی آن‌ها در نمایشگاه خودروی فرانکفورت خواهد بود.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

معرفی ب‌ام‌و M850i نایت اسکای جدید

0 (0) بخش سفارشی‌ساز ب‌ام‌و Individual توانایی‌های بالای خود را با معرفی خودروی M850i نایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد بی ام و