نسل جدید BMW X3

0
(0)

در میان SUV های بی ام دبلیو، همواره X3 جایگاه خاصی داشته است. بی ام دبلیو نیز از این موضوع آگاه است و نسبت به نسل جدید این خودرو شدیداً امید بسته است. بر همین اساس یکی از اعضای استودیو Omni Auto، رندری از این خودرو ارائه داده است که به نظر می‌رسد محصول نهایی بی ام دبلیو نیز چیزی شبیه به این باشد.

192 1024x682 نسل جدید BMW X3

اول از همه این رندر شامل تحولی انقلابی نیست و همان شکل و هیبت کلی X3 را به ارث برده است و به‌راحتی می‌توان فهمید که این یک X3 است. اگر از قسمت جلو شروع کنیم، جلوپنجره‌های معروف بی ام دبلیو کمی بزرگ‌تر شده‌اند. LED های چراغ‌های جلو، چهره‌‌ای عبوس و هوشمندانه به خودرو بخشیده است. همچنین مه شکن‌های دایره‌ای نیز زیر این چراغ قرارگرفته است. رکاب‌های پلاستیکی حایل میان تایرها و بدنه خودرو تغییر خاصی نداشته‌اند. خط برجسته در امتداد دستگیره‌ها و سقف شیب‌دار از دیگر ویژگی‌های ظاهری خودرو است که در این رندر قابل‌مشاهده است. تصاویر جاسوسی که قبلاً منتشرشده بود، نشان می‌داد که خودرو دارای اگزوزهای دوتایی، چراغ‌های عقب قوسی‌شکل و اسپویلر خواهد بود.

193 نسل جدید BMW X3

بی ام دبلیو تاکنون اطلاعات زیادی از خودروی جدید خود منتشر نکرده است؛ اما در داخل کابین قرار است از فرمان‌ها سه پر جدید و یک صفحه‌نمایش ایستاده و ثابت برای سیستم iDrive استفاده شود. البته صفحه کیلومتر خودرو نیز دیجیتالی خواهد بود و در برای تعویض دنده نیز از سیستمی جدید و بازطراحی شده استفاده خواهد شد.

194 نسل جدید BMW X3

در مورد پیشرانه نیز می‌تواند انتظار موتورهای دو لیتری چهار سیلندر و سه لیتری شش سیلندر را کشید. همچنین بی ام دبلیو نسخه‌های قدرتمندی مثل X3 M40i با حداقل 360 اسب بخار و X3 M باقدرتی حدود 500 اسب بخار را نیز در دستور کار خواهد داشت.
پیش‌ازاین، شایعات حاکی از این بود که خودرو در اوایل سال 2017 و در نمایشگاه بین‌المللی خودرو در آمریکا شمالی رونمایی خواهد شد؛ اما گویا قرار است این خودرو در نیمه دوم سال 2017 معرفی شود.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

معرفی ب‌ام‌و M850i نایت اسکای جدید

0 (0) بخش سفارشی‌ساز ب‌ام‌و Individual توانایی‌های بالای خود را با معرفی خودروی M850i نایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد بی ام و