طراحی محصولات آینده ب‌ام‌و چگونه خواهد بود؟

0
(0)

حدود یک سال پیش، آقای جوزف کابان طراح اهل اسلواکی از گروه فولکس‌واگن به BMW آمد تا جایگزین کریم حبیب شود و زیر نظر سرطراح اصلی باواریایی ها یعنی آدریان ون هوی دونک به کار خود ادامه دهد. طراحی‌های اخیر BMW احساسات متفاوتی را برانگیخته و البته انتقاداتی نیز به شباهت زیاد محصولات اخیر کمپانی به نسل‌های قبلی وارد شده است. البته کانسپت هایی همچون Z4 و سری 8 بازخوردهای بسیار مثبتی از سوی طرفداران این کمپانی محبوب دریافت نموده‌اند.

706 1024x768 طراحی محصولات آینده ب‌ام‌و چگونه خواهد بود؟

طراح بوگاتی ویرون تمایل داشته درباره آینده طراحی BMW صحبت کند. سرطراح اسبق اشکودا که در نمایشگاه خودروی دیترویت حضور داشت قول داد که در آینده تفاوت طراحی بیشتری را بین محصولات گوناگون شاهد خواهیم بود:
ما این فرصت را داشته‌ایم که با مشتریان صحبت کنیم و فکر می‌کنم با وجود این سبد محصولات، در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد تفاوت بین آن‌ها می‌باشیم.

707 1024x512 طراحی محصولات آینده ب‌ام‌و چگونه خواهد بود؟

زمانی که از کابان درباره جنبه‌های مختلف تولید یک سوپرکار جدید پرسیده شد او به ایده تولید چنین خودرویی تمایل نشان داد و حتی در اظهارنظری جالب گفت:
ب‌ام‌و خودروهای فوق‌العاده‌ای می‌سازد و شاید فضا برای تولید خودروی جدیدی وجود دارد، خودرویی که شاید متفاوت جلوه کند. درحالی‌که ب‌ام‌و هرگز به‌صورت رسمی اعلام نکرده سوپرکار جدیدی خواهد ساخت اما فضا برای خلق چنین خودرویی مهیاست. باکان که در تیم طراحی ویرون حضور داشته قطعاً با تولید چنین خودرویی آشناست.

708 1024x768 طراحی محصولات آینده ب‌ام‌و چگونه خواهد بود؟

در خبری مرتبط نیز باید گفت کابان در طراحی تولید نسل بعدی سری 7 که حدود 3 تا 4 سال آینده تولید می‌شود دست دارد. انتظار می‌رود در آینده محصولات مفهومی بیشتری را که نشان‌دهنده زبان طراحی نوین‌تر ب‌ام‌و می‌باشد را شاهد باشیم.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

معرفی ب‌ام‌و M850i نایت اسکای جدید

0 (0) بخش سفارشی‌ساز ب‌ام‌و Individual توانایی‌های بالای خود را با معرفی خودروی M850i نایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد بی ام و