سامانه ناوبری در همه مدلهای جدید bmw

0
(0)

 این سامانه که پیش ازاین به صورت سفارشی عرضه می شد جزء امکانات بسیار خوب برای هر خودرویی محسوب می شود اما تاکنون به دلیل نیاز به پرداخت بهای اضافه، عده ای از خریداران از آن صرف نظر می کردند.

bmw nav 765x574 سامانه ناوبری در همه مدلهای جدید bmw

این خودروساز تأیید کرده که از ماه سپتامبر سال جاری میلادی تمامی مدل های تازه از این سامانه به صورت استاندارد بهره خواهند برد.
از تاریخ اعلام شده همهٔ مدل ها در کنار سامانه iDrive خود دارای یک سامانه چندرسانه ای با صفحه نمایش 6.5 اینچی خواهند بود که با سایر آپشن های استاندارد ازجمله رادیو DAB، تماس اضطراری BMW و بلوتوث عرضه می شود.

bmw 2 series convertible 2015 cabrio interior 765x574 سامانه ناوبری در همه مدلهای جدید bmw

سری 2 روباز و اَکتیو تورِر (Active Tourer) هردو از ماه جولای سال جاری بسته های ارتقایی را دریافت می کنند؛ سری 1 و سری 2 کوپه هم از ماه سپتامبر به روزرسانی می شوند. پس از این دو نیز به تدریج تمامی مدل ها این به روزرسانی ها را دریافت خواهند کرد.

navigation 765x690 سامانه ناوبری در همه مدلهای جدید bmw

سامانه پیشرفته ترِ موقعیت یاب نیز به عنوان قدمی فراتر از بسته استاندارد عرضه خواهد شد که دارای یک نمایشگر 8.8 اینچی لمسی با سامانه iDrive است؛ البته نباید ویژگی های دیگر و امکانات آنلاین آن را نیز فراموش کرد. همچنین امکان یکپارچه سازی تلفن های هوشمند همراه با خودرو هم وجود خواهد داشت که به وسیله آن می توانید نشانی موردنظر را از تلفن همراه خود به خودرویتان ارسال کنید.

BMW 6 Series Convertible navigation 765x510 سامانه ناوبری در همه مدلهای جدید bmw

در بازار انگلستان قیمت این به روزرسانی به 900 پوند برای سری های 1 و 2 کاهش یافته و برای سری 2 اَکتیو تورِر و گرند تورِر (Grand Tourer) نیز به 1,395 پوند رسیده است.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

شرایط فروش بی ام دبلیو 530 مدل 2018

1 (1) پرشیا خودرو از امروز عرضه خودروهای بی ام دبلیو 530 با مدل 2018 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما