سامانه ناوبری در همه مدل‌های تازه BMW

0
(0)

ب‌ام‌و قصد دارد از چند ماه آینده سامانه موقعیت‌یاب ماهواره‌ای را به‌صورت استاندارد در محصولات خود ارائه کند. این سامانه که پیش‌ازاین به‌صورت سفارشی عرضه می‌شد جزء امکانات بسیار خوب برای هر خودرویی محسوب می‌شود اما تاکنون به دلیل نیاز به پرداخت بهای اضافه، عده‌ای از خریداران از آن صرف‌نظر می‌کردند.

263 1024x768 سامانه ناوبری در همه مدل‌های تازه BMW

این خودروساز تأیید کرده که از ماه سپتامبر سال جاری میلادی تمامی مدل‌های تازه از این سامانه به‌صورت استاندارد بهره خواهند برد. از تاریخ اعلام‌شده همهٔ مدل‌ها در کنار سامانه iDrive خود دارای یک سامانه چندرسانه‌ای با صفحه‌نمایش 6.5 اینچی خواهند بود که با سایر آپشن‌های استاندارد ازجمله رادیو DAB، تماس اضطراری BMW و بلوتوث عرضه می‌شود. سری 2 روباز و اَکتیو تورِر (Active Tourer) هردو از ماه جولای سال جاری بسته‌های ارتقایی را دریافت می‌کنند؛ سری 1 و سری 2 کوپه هم از ماه سپتامبر به‌روزرسانی می‌شوند. پس‌از این دو نیز به‌تدریج تمامی مدل‌ها این به‌روزرسانی‌ها را دریافت خواهند کرد.

264 1024x683 سامانه ناوبری در همه مدل‌های تازه BMW

سامانه پیشرفته‌ترِ موقعیت‌یاب نیز به‌عنوان قدمی فراتر از بسته استاندارد عرضه خواهد شد که دارای یک نمایشگر 8.8 اینچی لمسی با سامانه iDrive است؛ البته نباید ویژگی‌های دیگر و امکانات آنلاین آن را نیز فراموش کرد. همچنین امکان یکپارچه‌سازی تلفن‌های هوشمند همراه با خودرو هم وجود خواهد داشت که به‌وسیله آن می‌توانید نشانی موردنظر را از تلفن همراه خود به خودرویتان ارسال کنید. در بازار انگلستان قیمت این به‌روزرسانی به 900 پوند برای سری‌های 1 و 2 کاهش‌یافته و برای سری 2 اَکتیو تورِر و گرند تورِر (Grand Tourer) نیز به 1,395 پوند رسیده است.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

معرفی ب‌ام‌و M850i نایت اسکای جدید

0 (0) بخش سفارشی‌ساز ب‌ام‌و Individual توانایی‌های بالای خود را با معرفی خودروی M850i نایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد بی ام و