رندرهای کابریو و شوتینگ بریک ب‌ام‌و سری 8 جدید

0
(0)

هم‌اکنون که ب‌ام‌و سری 8 جدید به‌صورت رسمی معرفی شده هنرمندان خودرویی اقدام به طراحی رندرهای گوناگون از این خودرو کرده‌اند. گفته می‌شود نسخه کانورتیبل سری 8 تا پایان سال جاری معرفی خواهد شد اما تا آن زمان مجبوریم با تصاویر غیرواقعی سر بکنیم. البته تصور نسخه روباز ب‌ام‌و سری 8 خیلی سخت نیست زیرا این خودرو تقریباً بدنه‌ای مشترک با برادر کوپه خود خواهد داشت. ما می‌دانیم که جانشین سری 6 کانورتیبل از سقف نرم تا شدنی استفاده خواهد کرد اما تقریباً دیگر جزئیات آن با نسخه کوپه یکسان خواهد بود.

1801 1024x576 رندرهای کابریو و شوتینگ بریک ب‌ام‌و سری 8 جدید

معماری مشترک با نسخه کوپه همچنین به معنی استفاده از قوای محرکه یکسان است. این خودرو حداقل در ابتدا با پیشرانه 8 سیلندر 4.4 لیتری 523 اسب بخاری و گشتاور 750 نیوتون متری در دسترس خواهد بود و البته یک پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری بای توربوی دیزلی با خروجی 315 اسبی و گشتاور 680 نیوتون متری نیز ارائه خواهد شد. هر دو خودرو به‌صورت استاندارد با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک عرضه خواهند شد و در نهایت نسخه پرچم‌دار M نیز به برادران خود ملحق خواهد شد.

1802 1024x768 رندرهای کابریو و شوتینگ بریک ب‌ام‌و سری 8 جدید

سری 8 کانورتیبل دومین عضو از خانواده این خودرو خواهد بود و پس از آن نسخه‌های کاربردی‌تر و شیک‌تر 4 درب گرن کوپه نیز ارائه خواهد شد؛ اما در عین حال رندری از مدل شوتینگ بریک سری 8 نیز منتشر شده است. متأسفانه تا این لحظه خبری درباره تولید چنین نسخه‌ای منتشر نشده اما از نظر تئوری می‌توان آن را خودرویی مناسب در صورت تولید دانست. سری 8 شوتینگ بریک دارای نمای جلوی گیرا و نمای عقب کوپه با خط سقف تخت و طویل و همچنین درب پشتی شیک است. تنها تصور کنید چنین خودرویی با یک پیشرانه قدرتمند 8 یا حتی 12 سیلندر در زیر کاپوت تولید شود تا با یک جانور تمام‌عیار روبرو باشیم.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

معرفی ب‌ام‌و M850i نایت اسکای جدید

0 (0) بخش سفارشی‌ساز ب‌ام‌و Individual توانایی‌های بالای خود را با معرفی خودروی M850i نایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد بی ام و