زمانی که نیسان از مورانو کراس کابریولت در نمایشگاه خودروی لسآنجلس سال 2010 رونمایی کرد و از آن به عنوان اولین کراس اوور دو درب کانورتیبل جهان نام برد، هر فردی به دیده تردید به محصول جدید ژاپنیها نگاه نمود. همچنین گفتههای نیسان درباره این خودرو نیز درست نبود زیرا به نظر میرسید این خودروساز سوزوکی X90 را از یاد برده است.
به هر حال خودروسازان زیادی روش نیسان را ادامه ندادند. در حقیقت فکر میکنیم تنها مرسدس-مایباخ با محصول فوقالعاده لوکس G650 لندولت و رنجروور اووک کابریولت هستند که روش یاد شده را دنبال کردهاند.
اگرچه که این روش طرفدار چندانی ندارد اما به نظر میرسد BMW به آن علاقه مند است. اگر خبری که توسط Motor.es منتشر شده صحیح باشد، بنابراین شاهد تولید X2 روباز خواهیم شد. این خودرو به جنگ رنجروور اووکی خواهد رفت که بهای پایه آن در بریتانیا برابر با 45250 پوند میباشد.
با توجه به رندرهای قبلی منتشر شده، به نظر نمیرسد که X2 کابریولت چندان جذاب باشد. اما بامو همواره نشان داده که بی گدار به آب نمیزند و با احتیاط در بازار عمل می کند.
خب هماکنون اگر نمونه روباز X2 تولید نشود اما نسخه سه درب کوپه این کلاس کوچک یک گزینه جذابتر است هرچند تا این لحظه بامو هیچچیزی درباره برنامههای خود برای ارائه چنین خودرویی نگفته است؛ اما انتظار داریم بامو قدمهای حسابشدهتری در این بازار حساس بردارد، اینطور نیست؟