رخ‌نمایی ب‌ام‌و سری 3 با قطعات M پرفورمنس

با اینکه تنها حدود دو ماه از رونمایی از نسل جدید ب‌ام‌و سری 3 مدل 2019 می‌گذرد اما تاکنون نسخه‌های گوناگونی از این خودرو معرفی شده است. نه تنها مدل‌های 320d و 330i را پیش از این دیده‌ایم اما مدل‌های اسپورت تر M340i و الکتریکی شده‌ی 330e را نیز نباید از یاد برد.

باواریایی ها همچنین راه‌های بیشتری پیش روی خریداران سری 3 جدید گذاشته‌اند و آن‌ها می‌توانند قطعات سفارشی M پرفورمنس را برای ایجاد ظاهری گیراتر برای خودروی خود انتخاب کنند. این یک روش عالی برای گول زدن دوستان و قالب کردن سری 3 دیزلی بجای M3 بوده و افراد ناآگاه هم خیلی به ذات خودرو پی نخواهند برد!

BMWبلاگ این فرصت را داشته تا از نزدیک با مدل 320d جدیدی که دارای رنگ بدنه‌ی سفید آلپاین و قطعات M پرفورمنس می‌باشد دیداری داشته باشد. هیجان‌انگیزترین نکته درباره‌ی این پکیج رینگ‌های M و کالیپرهای ترمز قرمز است که از پشت رینگ‌ها چشمک می‌زنند.

همچنین طیف وسیعی از عناصر مشکی براق و قطعات فیبر کربنی در ظاهر این سدان اسپورت دیده می‌شوند. در پروفایل جانبی هم نوشته‌ی M پرفورمنس به چشم می‌خورد که به همه‌ی افراد یادآوری می‌کند این یک سری 3 عادی نیست. برای ایجاد تأثیر بصری بهتر چراغ‌های عقب نیز ظاهر تیره‌تر به خود گرفته‌اند و خروجی‌های اگزوز M پرفورمنس نیز با دیفیوزری اسپورت احاطه شده‌اند. در نهایت روی لبه صندوق نیز اسپویلری از جنس فیبر کربن جا خوش کرده است.

ترمزهایی که در بالا به آن اشاره کردیم تنها ظاهر زیبایی ندارند بلکه سیستم ترمز 18 اینچی ارتقا یافته‌ای هستند که دارای دیسک‌های خنک شونده و سوراخ‌دار با ساختاری سبک‌وزن می‌باشند. این سیستم دارای کالیپرهای آلومینیومی 4 پیستونی بوده و در برابر گرمای بالا هم مقاومت خوبی دارند بنابراین در شرایط استرس‌زا عملکرد بهتری به نمایش می‌گذارند.

ب‌ام‌و برای خریدارانی که بودجه بیشتری دارند کف‌پوش‌ها و کیف‌هایی با برند M پرفورمنس، چراغ‌های پدال LED و کیف کلیدهای پوشیده از آلکانترا و فیبر کربن را معرفی کرده است. به عنوان یادآوری باید گفت نسل جدید سری 3 از ماه مارس آینده وارد نمایندگی‌های فروش می‌شود.

همچنین ببینید

معرفی ب‌ام‌و ETA 02 کابریو کوچ بیلد فوق‌العاده

ب‌ام‌و سری 2 به نوعی باعث شده باواریایی ها به عنوان سازنده‌ی سدان های اسپورت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد بی ام و