خرید کامل کمپانی DriveNow توسط بی ام و

0
(0)

هم‌اکنون BMW با خرید تمامی سهام شرکت DriveNow آن را به عنوان یکی از برندهای تابعه خود تبدیل کرده است. این خودروساز آلمانی می‌گوید چنین حرکتی باعث می‌شود گزینه‌های زیادی برای توسعه سرویس‌های استراتژیک در آینده وجود داشته باشد. بنا به گزارش رویترز، این حرکت می‌تواند نهایتاً به اتحاد سرویس ب‌ام‌و با سرویس اشتراک خودرویی مرسدس یعنی Car2Go منجر شود.

886 1024x555 خرید کامل کمپانی DriveNow توسط بی ام و

ظاهراً ب‌ام‌و 258 میلیون دلار برای خرید سهام این کمپانی پرداخت کرده است. هم‌اکنون بیش از یک‌میلیون مصرف کننده از DriveNow در 13 شهر اروپایی استفاده می‌کنند و ناوگانی متشکل از بیش از 6 هزار دستگاه از محصولات مینی و BMW به آن‌ها خدمات می‌دهند.

887 1024x683 خرید کامل کمپانی DriveNow توسط بی ام و

مدیر شرکت DriveNow می‌گوید:

مشتریان ما در سال 2017 بیش از 8 میلیون کیلومتر را با ناوگان الکتریکی DriveNow طی کرده‌اند که برابر با 200 بار دور زدن کره زمین با قدرت الکتریکی است. این کمپانی نه تنها باعث کاهش ترافیک و بهبود شرایط پارک خودرو در مناطق شهری می‌شود بلکه از حمل‌ونقل الکتریکی نیز حمایت می‌کند.

888 1024x683 خرید کامل کمپانی DriveNow توسط بی ام و

مقامات مرسدس و ب‌ام‌و از اشاره به ادغام احتمالی شرکت‌های DriveNow و Car2Go خودداری کرده‌اند. البته یکی از مدیران ب‌ام‌و اخیراً گفته که هر دو کمپانی می‌خواهند تجارتی مشترک در زمینه اشتراک خودرو، شارژ محصولات الکتریکی و سرویس‌های پارک دیجیتال داشته باشند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

معرفی ب‌ام‌و M850i نایت اسکای جدید

0 (0) بخش سفارشی‌ساز ب‌ام‌و Individual توانایی‌های بالای خود را با معرفی خودروی M850i نایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد بی ام و