جدیدترین جزئیات از بی ام و M5 جدید

0
(0)

علیرغم وجود پوشش‌های استتاری فراوان، خطوط زیبا و دینامیک ب‌ام‌و F90 M5 را به آسانی می‌توان در جدیدترین تصاویر جاسوسی درک کرد. اولین ب‌ام‌و M5 چهار چرخ محرک که بر پایه‌ی سری 5 جدید شکل گرفته ترکیبی منحصربه‌فرد از شخصیت طراحی بخش M و اشرافیت و کلاس یک سدان تجاری را ارائه خواهد کرد.

bmw m5 renderings bimmerpost 4 جدیدترین جزئیات از بی ام و M5 جدید

اما طراحی تنها نیمی از داستان M5 جدید است. گفته شده که نسل جدید این خودرو از پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربوی بازنگری شده سود خواهد برد و خروجی آن حول و حوش 600 اسب بخار تخمین زده می‌شود.

به منظور انتقال این قدرت به چرخ‌ها، نسل جدید M5 در واقع بجای نسخه‌ی DCT که در اغلب خودروهای M دیده می‌شود، از گیربکس 8 سرعته ی ساخت ZF سود خواهد برد. دلیل این کار عدم کارایی گیربکس DCT برای سیستم چهار چرخ محرک بوده و احتمالاً نمی‌تواند گشتاور زیاد پیشرانه‌ی 8 سیلندر را که بنا به شنیده‌ها در حدود 700 نیوتون متر خواهد بود تحمل کند.

bmw m5 renderings bimmerpost 7 جدیدترین جزئیات از بی ام و M5 جدید

طبق گفته‌های منابع نزدیک به ب‌ام‌و، نسل جدید M5 قدرتمندترین و پرشتاب‌ترین خودروی M تاریخ خواهد بود. البته صادقانه بگوییم که این موضوع چندان جای تعجب ندارد. M550i که یک خودروی M کامل نیست سریع‌تر از M5 F10 بوده و به اندازه‌ی M4 با پکیج مسابقه‌ای سریع است. M550i تنها قدرت 456 اسب بخاری دارد. اگر M5 جدید خروجی 600 اسب بخاری و سیستم چهار چرخ محرک داشته باشد پس باید انتظار یک راکت را بکشیم.

2018 BMW F90 M5 rendering جدیدترین جزئیات از بی ام و M5 جدید

منابع داخلی شرکت گفته‌اند که شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت M5 جدید 3.5 ثانیه خواهد بود. ب‌ام‌و از F90 M5 تا پایان سال رونمایی خواهد کرد و از اوایل سال 2018 نیز شاهد عرضه‌ی آن خواهیم بود.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

معرفی ب‌ام‌و M850i نایت اسکای جدید

0 (0) بخش سفارشی‌ساز ب‌ام‌و Individual توانایی‌های بالای خود را با معرفی خودروی M850i نایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد بی ام و