تیزر ب‌ام‌و X5 2019، رقبا باید بترسند!

0
(0)

ب‌ام‌و می‌گوید نسل جدید شاسی‌بلند X5 2019 در بحث آفرود تواناترین نسل این خودرو تا به امروز خواهد بود؛ بنابراین جای تعجبی ندارد که نسخه‌های پیش‌تولیدی این خودرو در مناطقی همچون سوئد، آفریقای جنوبی و آمریکا دیده شده‌اند. چهارمین نسل X5 دارای سیستم تعلیق و سیستم‌های شاسی کاملاً جدید خواهد بود و گفته می‌شود که این تنظیمات در این کلاس خودرویی منحصربه‌فرد است. در آغاز باید بگوییم پکیج آفرود جدید ارائه خواهد شد که توازن احساس‌برانگیزی بین راحتی سواری در ارتفاع بالا و همچنین توانایی آفرود خارج جاده برقرار خواهد کرد.

1732 1024x555 تیزر ب‌ام‌و X5 2019، رقبا باید بترسند!

با فشار یک دکمه می‌توانید خودرو را آماده حضور در برف، شن، صخره و گل‌ولای بکنید. پیش از این نمونه‌های پیش‌تولیدی X5 جدید در سراسر جهان دیده شده‌اند. دیگر تست سخت X5 جدید در پیست پرسرعت تالادگای BMMW در آمریکا و همچنین در نوربرگ رینگ آلمان بوده است. این خودرو از سیستم تعلیق تطبیق‌پذیر و حرفه‌ای M اسپورت و سیستم فرمان فعال سود برده است. این سیستم برای اولین بار در این خودرو دیده می‌شود. کروگر از اشاره به جزئیات بیشتر خودداری کرده اما گفته شده نسل جدید X5 می‌تواند در نمایشگاه پاریس معرفی شود. به نظر می‌رسد این خبر تا حدی صحت داشته باشد زیرا تنها دو رویداد خودرویی مهم در پیش بوده و BMW احتمالاً در نمایشگاه لس‌آنجلس مدل X7 جدید را رونمایی خواهد کرد.

1733 1024x626 تیزر ب‌ام‌و X5 2019، رقبا باید بترسند!

صرف‌نظر از زمان رونمایی، این خودرو دارای طراحی گیراتری خواهد بود زیرا از نمای جلوی نوین با جلوپنجره حجیم سود خواهد برد. تصاویر جاسوسی قبلی نشان داده‌اند که X5 2019 دارای ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و چراغ‌های جلوی متمایزتری برخوردار است. فرم کلی این خودرو تغییری نخواهد داشت اما ابعاد آن می‌تواند بزرگ‌تر شود. کابین این خودرو نیز پیشرفت‌های زیادی خواهد داشت زیرا از پشت آمپرهای دیجیتالی و سیستم‌عامل iDrive 7.0 ب‌ام‌و سود خواهد برد. رانندگان همچنین شاهد فرمان جدید، دکمه‌های به‌روز شده و کنسول مرکزی مدرن با کنترل‌های گوناگون خواهند بود.

1734 1024x646 تیزر ب‌ام‌و X5 2019، رقبا باید بترسند!

ب‌ام‌و اطلاعات زیادی درباره این خودرو منتشر نکرده اما انتظار می‌رود X5 با طیف وسیعی از پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی توربو به دست مشتریان برسد. احتمالاً این خودرو دارای پیشرانه 2 لیتری بنزینی با قدرت 248 اسب و قلب آهنین 6 سیلندر 3 لیتری بنزینی با خروجی حدود 335 اسب بخاری خواهد بود. انتظار داریم مدل X5 M نیز از پیشرانه 8 سیلندر 4.4 لیتری با قدرت 592 اسب بخار سود ببرد. همچنین گفته شده نسخه پلاگین هیبریدی و مدل‌های دیزلی گوناگون از X5 با قدرت‌های 228 تا 394 اسب بخاری ارائه خواهند شد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

معرفی ب‌ام‌و M850i نایت اسکای جدید

0 (0) بخش سفارشی‌ساز ب‌ام‌و Individual توانایی‌های بالای خود را با معرفی خودروی M850i نایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد بی ام و