تقاضای کافی برای ب‌ام‌و Z4 M وجود ندارد!

0
(0)

انتظار می‌رود نسل جدید ب‌ام‌و Z4 بیست و سوم آگوست معرفی شود و به نظر می‌رسد برنامه‌هایی برای تولید نسخه پرچم‌دار و پرفورمنس M وجود ندارد. رئیس بخش M ب‌ام‌و آقای فرانک فن میل در مصاحبه با کار اند درایور گفته است: “من فکر می‌کنم مدل M40i موقعیت عالی‌ای در مقایسه با پرفورمنس این خودرو دارد و کاملاً نزدیک مدل M2 می‌باشد. اگر از این حد بالاتر بروید با طیف مشتریان بسیار بسیار کمتری روبرو خواهید شد.”

1912 1024x684 تقاضای کافی برای ب‌ام‌و Z4 M وجود ندارد!

اساساً فن میل می‌گوید مدل Z4 M40i پرفورمنس قابل‌توجهی داشته و احتمالاً تقاضای کافی برای ساخت مدل Z4 M وجود ندارد. اگرچه این خبر چندان باب میل طرفداران این برند نیست اما خیلی هم باعث تعجب نشده زیرا نسل قبلی Z4 هم فاقد نسخه پرچم‌دار M بود. اگرچه فن میل وارد جزئیات نشده اما نگاهی سریع به آمار فروش Z4 حقایق زیادی را آشکار می‌کند. بنا به گفته Carsalebase ب‌ام‌و بین سال‌های 2015 تا 2017 تنها 3518 دستگاه از Z4 را در آمریکا به فروش رسانده است. این وضعیت در اروپا بسیار بهتر بوده جایی که تنها در سال 2015 تعداد 4093 دستگاه خودرو به دست مشتریان رسیده است. با توجه به تقاضای نسبتاً پایین جای تعجبی ندارد که ب‌ام‌و Z4 M تولید نشود.

1913 1024x684 تقاضای کافی برای ب‌ام‌و Z4 M وجود ندارد!

از آنجایی که برنامه‌ای برای تولید نسخه M کامل وجود ندارد بنابراین مدل Z4 M40i پرچم‌دار خواهد بود. مشخصات فنی این خودرو منتشر نشده اما خبرهایی در رابطه با استفاده از پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری توئین توربو با قدرت حدود 385 اسب بخار به گوش رسیده است. صرف‌نظر از قدرت دقیق خودرو، ب‌ام‌و تأیید کرده مدل M40i دارای سیستم تعلیق کم ارتفاع‌تر با دامپرهایی خواهد بود که به‌صورت الکترونیکی کنترل می‌شوند. این خودرو همچنین از اکسل جلوی جدید، سیستم ترمز پرفورمنس، دیفرانسیل عقب قفل شونده و رینگ‌های سبک‌وزن سود خواهد برد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

معرفی ب‌ام‌و M850i نایت اسکای جدید

0 (0) بخش سفارشی‌ساز ب‌ام‌و Individual توانایی‌های بالای خود را با معرفی خودروی M850i نایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد بی ام و