تصاویر جدید از ب‌ام‌و سری 8

0
(0)

همین دیروز تصاویری کاملاً واضح از نمونه آماده‌ی تولید ب‌ام‌و سری 8 فضای مجازی را درنوردید و حالا می‌توانیم نگاهی هم به کابین این خودرو بیندازیم. جای تعجبی ندارد که نمونه تولیدی وفاداری خوبی به مدل مفهومی پیشین داشته اما واضح است که شاخصه‌های آینده‌نگرانه کمتری دارد زیرا کنسول مرکزی به اندازه نمونه مفهومی صیقلی و روان کار نشده است.

542 1024x683 تصاویر جدید از ب‌ام‌و سری 8

اگرچه که کیفیت تصویر منتشر شده عالی نیست اما می‌توان پشت آمپر کاملاً دیجیتالی و صفحه‌نمایش عریض سیستم اطلاعات سرگرمی را دید. در کل به نظر می‌رسد ب‌ام‌و آماده استفاده از طراحی جدیدی برای کنسول مرکزی بوده و چه خودرویی بهتر از سری 8 جدید که افراد زیادی منتظر آن هستند؟!

543 1024x675 تصاویر جدید از ب‌ام‌و سری 8

برخی از اجزای مدل کانسپت در نسخه تولیدی تغییر یافته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان شکل ورودی‌های هوا و پیکربندی دکمه‌ها اشاره کرد. طراحی دکمه‌ها هم‌اکنون خطی‌تر از دیگر از محصولات ب‌ام‌و می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه می‌توان به فضای ذخیره‌ای نسبتاً زیاد در کف کنسول مرکزی، دو نگه‌دارنده فنجان چندضلعی و سطوح مشکی براق زیاد اشاره کرد.

544 1024x690 تصاویر جدید از ب‌ام‌و سری 8

بد نیست به این نکته اشاره کنیم که در تصاویر منتشر شده از این خودرو شاهد مدل 850i یا 860i به همراه سیستم xDrive هستیم. هنوز مشخص نیست که این تصاویر در کجا گرفته شده‌اند اما به احتمال زیاد در تأسیسات خود ب‌ام‌و هستند زیرا در پس‌زمینه تصویر چندین دستگاه از محصولات مینی را می‌بینیم.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

معرفی ب‌ام‌و M850i نایت اسکای جدید

0 (0) بخش سفارشی‌ساز ب‌ام‌و Individual توانایی‌های بالای خود را با معرفی خودروی M850i نایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد بی ام و