ب ام و X2، تابستان ۹۷ به بازار می آید

0
(0)

«شرکت پرشیا خودرو برنامه دارد تا ب ام و X2 را در سال آینده به بازار کشور عرضه کند». کامران طالبی به عنوان رئیس بازاریابی نماینده ب ام و در ایران افزود: «تمام تلاش ما این است که X2 را به عنوان یک کراس اوور به روز و اسپرت در تابستان ۹۷ به بازار ایران معرفی کنیم. احتمال دارد که این خودرو در نیمه دومین فصل سال رونمایی شود و کمی بعد هم به صورت رسمی در کشور به فروش برسد. با توجه به قوانین حاکم بر واردات خودرو، ب ام و X2 محدودیت تا به امروز برای عدم حضور در بازار ایران را ندارد. لذا امیدواریم که با این کراس اوور جوانپسند بتوانید دوباره سلیقه X4 پسندان را به سمت ب ام و و پرشیا خودرو جذب کنیم».

1166 ب ام و X2، تابستان ۹۷ به بازار می آید

ب ام و X2 به عنوان جدیدترین کراس اوور این خودروساز اصیل آلمانی شناخته می شود که قرار است از چند ماه دیگر به صورت رسمی وارد بازار جهانی شود. این خودرو را می توان به عنوان یک کراس اوور با سبک طراحی اسپرت و کوپه معرفی کرد. X2 در نسخه های بنزینی به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو و دو لیتری توربو مجهز است. این پیشرانه ها می توانند قدرتی در بازه ۱۳۶ تا ۲۵۱ اسب بخار را برای این کراس اوور اسپرت و لوکس تولید کنند. همچنین در نسخه sDrive 20i و xDrive 20i نیز گیربکس دو کلاچه ۷ سرعته در خودرو نصب شده و در مدل های دیگر X2، از گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ب ام و استفاده شده است. این پیشرانه ها نوین در کنار مصرف سوخت پایین می توانند شتاب کمتر از ۹ ثانیه را برای X2 فراهم کنند. برخی از نمونه های معرفی شده این کراس اوور آلمانی می توانند در کمتر از ۶ ثانیه، X2 را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسانند.
در صورت حضور ب ام و X2 از جانب پرشیا خودرو در بازار کشور، می توان توقع داشت که این کراس اوور بتواند تا دوباره سهم خوبی از خودروهای لوکس بازار را به پای ب ام و و پرشیا خودرو بنویسد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

تاریخچه بی ام و سری 5

1.5 (2) اولین BMW سری 5 یعنی مدل 1500، “کلاس جدید” نامیده شد و برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما