به‌روزرسانی تابستانی محصولات ب‌ام‌و

0
(0)

سبد محصولات ب‌ام‌و برای تابستان سال جاری به‌روزرسانی‌هایی را دریافت کرده که شامل یک نسخه سفارشی جدید، پیشرانه‌های پاک‌تر و چندین آپشن متفاوت و نوین می‌باشد. کار را با پیشرانه‌ها آغاز می‌کنیم. BMW می‌گوید تمامی مدل‌های بنزینی و پلاگین هیبریدی این شرکت در آلمان از ماه جولای دارای فیلتر ذرات خواهند بود. بدین ترتیب این خودروها استانداردهای یورو 6d-TEMP را پاس خواهند کرد.

1753 1024x683 به‌روزرسانی تابستانی محصولات ب‌ام‌و

خب صحبت از پیشرانه‌ها شد و باید گفت مدل X3 M40d به زودی با پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری که قدرت 326 اسبی و گشتاور 680 نیوتون متری دارد عرضه خواهد شد. این کراس اوور لوکس با پیشرانه یاد شده شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 4.9 ثانیه‌ای خواهد داشت. ب‌ام‌و در ماه آگوست اقدام به عرضه مدل X4 xDrive30d خواهد کرد. این خودرو نیز از پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری دیزلی با خروجی 265 اسب و گشتاور 620 نیوتون متر سود می‌برد. به لطف سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس 8 سرعته اتوماتیک، شتاب صفر تا 100 کیلومتر کراس اوور اسپورت ب‌ام‌و در 5.8 ثانیه ثبت می‌شود. گیربکس 8 سرعته ای که به آن اشاره شد با آغاز ماه جولای به‌صورت استاندارد در برخی از محصولات باواریایی ها نصب خواهد شد. از جمله این خودروها می‌توان به مدل‌های 120i، M140i، هشت نسخه از سری 3، 6 نسخه از سری 4 و نسخه‌های سدان و تورینگ 520d اشاره کرد.

1754 1024x819 به‌روزرسانی تابستانی محصولات ب‌ام‌و

ب‌ام‌و در اقدامی دیگر مدل سفارشی سری 1 متروپولیتن ادیشن را معرفی کرده که دارای تجهیزات اضافی بوده و به منظور افزایش راحتی و لذت رانندگی در ترافیک‌های شهری طراحی شده است. از جمله ویژگی‌های کلیدی این مدل سفارشی می‌توان به ناوبری GPS، کنترل فاصله پارک و اطلاعات محدودیت سرعت اشاره کرد. این خودرو همچنین دارای دوبین دید عقب و پشت آمپرهایی است که عملکردهای بیشتری را در خود جای داده‌اند. سر 5 سدان و تورینگ نیز با رنگ نقره‌ای تیره عرضه خواهند شد درحالی‌که M5 با رنگ آبی یخی جدید هم در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود. مشتریان سری 7 نیز از یاد برده نشده‌اند زیرا مدل‌های انفرادی و خاص BMW با چندین رنگ بدنه جدید ارائه می‌شوند. این رنگ‌های جدید با کابین چرمی و تریم ها و پوشش سقف خاص همراه می‌شوند.

1755 1024x683 به‌روزرسانی تابستانی محصولات ب‌ام‌و

اما یکی از جدیدترین محصولات BMW یعنی i8 رودستر نیز با پکیج استایل آئرودینامیک جدیدی به بازار خواهد آمد. این پکیج شامل اسپلیتر جلو و اسپویلر عقب است. نهایتاً به مدل‌های iPerformance ب‌ام‌و می‌رسیم که با ویژگی‌های ارتباطی جدیدی عرضه خواهند شد تا رانندگان بتوانند جایگاه‌های شارژ را جست‌وجو کرده و وضعیت خودروی خود را با گوشی هوشمند بررسی کنند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

شرایط فروش بی ام دبلیو 530 مدل 2018

1 (1) پرشیا خودرو از امروز عرضه خودروهای بی ام دبلیو 530 با مدل 2018 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما