بهترین شاسی‌بلند ساب‌کامپکت لوکس کار اند درایور: ب‌ام‌و X1

0
(0)

به منظور تعیین بهترین شاسی بلندها و پیکاپ تراک های سال 2018، برندگان سال 2017 به همراه خودروهایی که کاملاً جدید بوده یا به‌روزرسانی زیادی را تجربه کرده‌اند با یکدیگر مقایسه شده‌اند. خودروهای حاضر در این مسابقه باید قیمت پایه کمتر از 80 هزار دلار داشته و از 31 ژانویه سال 2018 برای فروش عرضه شده باشند. هر خودرو توسط تیم داوری کاملاً حرفه‌ای بررسی مفصل شده و برندگان از طریق رأی داوران انتخاب شده‌اند. هر خودرو باید در فاکتورهای کلیدی‌ای چون ارزش، لذت رانندگی و انجام مناسب مأموریت‌های خاص در کلاس خود سرآمد دیگران باشند.

840 1024x768 بهترین شاسی‌بلند ساب‌کامپکت لوکس کار اند درایور: ب‌ام‌و X1

مشابه همان روشی که فرمول مخفی کوکاکولا ترکیبی از شکر، فسفریک اسید، آب کربنات دار و دیگر افزودنی‌های طبیعی می‌باشد، BMW نیز معجون شگفت‌انگیز پیشرانه‌های 6 سیلندر خطی، گیربکس‌های دستی و شاسی دیفرانسیل عقب را می‌سازد؛ اما این اواخر، بسیاری از محصولات ب‌ام‌و خیلی باب میل ما نبوده است.

841 1024x682 بهترین شاسی‌بلند ساب‌کامپکت لوکس کار اند درایور: ب‌ام‌و X1

خب شاید برنده شدن یکی از محصولات BMW یعنی X1 که خیلی سنتی نبوده کمی سورپرایز کننده باشد؛ اما X1 انتخابی واضح برای تعیین برنده بوده است. باواریایی ها این خودروی کاربردی را با برخی ویژگی‌های بهتر ارائه کرده‌اند تا ما را بیش از پیش به محصولات خود معتاد کنند. این موضوع برخلاف روش تقریباً مشابه با رقبای نزدیک یعنی ارائه پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربو می‌باشد.

845 1024x576 بهترین شاسی‌بلند ساب‌کامپکت لوکس کار اند درایور: ب‌ام‌و X1

فضاسازی فوق‌العاده X1 باعث شده کابینی جادار با فضای سر و پای زیادی مخصوصاً برای سرنشینان عقب فراهم شود. بدنه سرراست این شاسی‌بلند لوکس دید زیادی را از میان شیشه‌های بزرگ به وجود آورده و فضای بار آن با وجود صندلی‌های عقب تاشونده جادارتر از هر رقیب مستقیم بوده و مدل حاضر در تست‌ها توانست چمدان‌های بیشتری نسبت به برخی شاسی بلندهای بزرگ‌تر از خود از جمله آئودی Q5 را حمل نماید. با بررسی بیشتر به کابینی می‌رسیم که اگرچه متریال باکیفیتی داشته اما همان احساس ارزان‌تر بودن رقیب یعنی مرسدس GLA را تداعی می‌کند.

842 1024x626 بهترین شاسی‌بلند ساب‌کامپکت لوکس کار اند درایور: ب‌ام‌و X1

اما ب‌ام‌و مهندسی اعلای خود را به منظور دستیابی به کابینی جادار و کاربردی قربانی نکرده است. X1 به لطف سواری سفت و کنترل شده لذت سواری بالایی داشته و تغییر جهت‌های آن با علاقه فراوانی صورت می‌گیرد. فرمان خودرو نیز دقیق و ارتباطی‌تر بوده و رضایت‌بخش‌تر از رقبا احساس می‌شود.

843 1024x626 بهترین شاسی‌بلند ساب‌کامپکت لوکس کار اند درایور: ب‌ام‌و X1

844 1024x626 بهترین شاسی‌بلند ساب‌کامپکت لوکس کار اند درایور: ب‌ام‌و X1

نام BMW با پیشرانه‌های عالی عجین شده و پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری خطی نیز از این قاعده مستثنا نیست. پیشرانه یاد شده تقریباً بدون تأخیر بوده و تحویل قدرت خطی را دارد. یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک نیز به کار رفته که تعویض‌های دقیق و تیزی دارد. درحالی‌که برخی مواقع نوشابه‌های پر از شکر کوکاکولا جوابگوی نیازهای ما هستند اما بهتر است اغلب نوشابه‌های زیروی این برند را بنوشید! این کلاس خودرویی نیز مشابه توصیه یاد شده بوده و هیچ خودروساز دیگری نمی‌تواند یک شاسی‌بلند ساب کامپکت لوکسی را بسازد که به اندازه ب‌ام‌و X1 خوب باشد…

منبع: پدال

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

معرفی ب‌ام‌و M850i نایت اسکای جدید

0 (0) بخش سفارشی‌ساز ب‌ام‌و Individual توانایی‌های بالای خود را با معرفی خودروی M850i نایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد بی ام و