بررسی بی ام و M4 DTM جدید

0
(0)

می‌خواهید برخی مسابقات تورینگ جذاب را تماشا کنید؟ از این نظر در سراسر دنیا کمبودی وجود ندارد اما یکی از محبوب‌ترین‌ها، سری مسابقات DTM است. سری مسابقات تورینگ آلمان در فصل جاری با تغییر قوانین مواجه شده و سه خودروساز قابل اعتنا را به گاراژ فرستاده است؛ و این خودرویی است که ب‌ام‌و تولید نموده تا ما از دیدن آن لذت ببریم…

BMW M4 DTM Racer 01 بررسی بی ام و M4 DTM جدید

با M4 DTM جدید آشنا شوید! اگرچه این خودرو بر پایه‌ی مدلی ساخته شده که در مسابقات سال 2014 و 2016 قهرمان شده اما برای فصل پیش رو با ارتقای زیادی مواجه شده است.

BMW M4 DTM Racer 07 بررسی بی ام و M4 DTM جدید

در آغاز باید گفت این خودرو قدرتمندتر است. وجود دریچه‌های محدودکننده‌ی هوای بزرگ‌تر به این معنی است که پیشرانه‌ی 8 سیلندر تنفس طبیعی خودرو هم‌اکنون قدرت بیشتر از 500 اسب بخار دارد. این خودرو از نظر آئرودینامیکی راندمان بالاتری داشته و از بال عقب جدیدی بهره می‌برد.

BMW M4 DTM Racer 06 بررسی بی ام و M4 DTM جدید

دیسک‌های ترمز فیبر کربن خودرو قدرت ایستایی بیشتری را نسبت به قبل فراهم می‌کنند و اگرچه بسیاری از قطعات سیستم تعلیق استانداردسازی شده اما آن‌ها را می‌توان برای پیست‌های مخصوص تنظیم نمود؛ اما موضوع مهم اینکه اگرچه گیربکس سکونشئال M4 DTM دارای 6 دنده است اما رانندگان می‌توانند بسته به نوع پیست از یازده نسبت انتخاب کنند.

BMW M4 DTM Racer بررسی بی ام و M4 DTM جدید

چراغ‌های جلوی خودرو حتی شبیه M3 DTM و 3.0 CSL اولیه هستند؛ اما برای شکست آئودی RS5 و مرسدس-ای‌ام‌جی C63 که آن‌ها نیز بازنگری شده‌اند راه سختی در پیش است. در کل فصل جاری مسابقات برای طرفداران سری مسابقات آلمان فصلی خوب خواهد بود.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

معرفی ب‌ام‌و M850i نایت اسکای جدید

0 (0) بخش سفارشی‌ساز ب‌ام‌و Individual توانایی‌های بالای خود را با معرفی خودروی M850i نایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد بی ام و