ب‌ام‌و M5 Competition Package، شاخی که شاخ‌تر شد!

0
(0)

حالا که خیال ب‌ام‌و از شکستن رکورد طولانی‌ترین دریفت دنیا راحت شده زمان آن فرا رسیده که روی مصرف‌کنندگان تمرکز نماید! یک عضو فروم سایت بیمر پست اخیراً فاش کرده مدل Competition Package که قبلاً تولید آن تأیید شده در آینده‌ای نزدیک به بازار خواهد آمد. درحالی‌که ب‌ام‌و گفته این خودرو را در سال جاری معرفی خواهد کرد اما به نظر می‌رسد انتظار ما خیلی طولانی نخواهد بود زیرا تولید آن از ماه آوریل کلید می‌خورد.

785 1024x768 ب‌ام‌و M5 Competition Package، شاخی که شاخ‌تر شد!

اطلاعات مربوط به زمان تولید این خودرو توسط مدیر تجربه رانندگی ب‌ام‌و که از اعضای قدیمی فروم ها بوده به بیرون درز کرده و دلایل زیادی برای باور کردن اطلاعات او وجود دارد.

786 ب‌ام‌و M5 Competition Package، شاخی که شاخ‌تر شد!

اما مهم‌ترین خبر به معرفی نسخه Competition Package از M5 مربوط نمی‌شود بلکه خبر اصلی این است که کیت سفارشی جدید BMW قدرت 25 اسب بخاری بیشتر را از پیشرانه 8 سیلندر 4.4 لیتری بای توربو خارج خواهد کرد. بدین ترتیب نسخه داغ تر M5 قدرت 625 اسب بخاری در برابر مرسدس-ای ام جی E63 S با قدرت 603 اسبی خواهد داشت. هنوز گشتاور این نسخه اعلام نشده اما انتظار می‌رود میزان آن کمی بیشتر از گشتاور 750 نیوتون متری M5 استاندارد باشد.

787 1024x576 ب‌ام‌و M5 Competition Package، شاخی که شاخ‌تر شد!

افزایش قدرت پیشرانه تنها بخشی از داستان است زیرا Competition Package با خود به‌روزرسانی‌های دیگر را نیز همراه دارد. انتظار می‌رود لیست بهبودها شامل ترمزهای سرامیک کربنی، شاسی تیزتر و سیستم تعلیق سفت‌تر باشد. ب‌ام‌و همچنین رینگ‌های آلیاژی انحصاری را با تغییرات ملایم کابین ترکیب خواهد نمود.

788 1024x768 ب‌ام‌و M5 Competition Package، شاخی که شاخ‌تر شد!

هنوز قیمت این بسته ویژه مشخص نشده اما قطعاً M5 Competition Package بسیار گران‌تر از نسخه استاندارد که هم‌اکنون در نمونه فول چهار چرخ محرک خود قیمت 138825 دلاری دارد خواهد داشت.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

مقایسه هیوندای جنسیس و بی ام دبلیو سری 5

2.3 (3) ممکن است برخی افراد این استدلال را داشته باشند که این یک آزمون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما