اولین موتورسیکلت هیبریدی و xDrive بی ام و

0
(0)

در چند روز اخیر ب‌ام‌و از موتورسیکلت جدید و سنت‌شکنی رونمایی کرده است. خوشبختانه برای دوستداران سرسخت موتورسیکلت‌های ب‌ام‌و، این وسیله هم نوآورانه است و هم گیرا و البته به اصول این برند نیز وفادار مانده است. تکنولوژی بکار رفته در موتورسیکلت جدید ب‌ام‌و پرشی رو به جلو برای کل صنعت محسوب می‌شود.

BMW hybrid motorcycle 01 1024x768 اولین موتورسیکلت هیبریدی و xDrive بی ام و

البته موتورسیکلت R 1200 GS تاج پادشاهی فروش موتورسیکلت‌های ب‌ام‌و را بر سر دارد. صادقانه باید گفت هیچ موتور ب‌ام‌و حتی به قلمروی آن نزدیک نمی‌شود. جدای از پادشاه بودن در سبد محصولات ب‌ام‌و، این موتورسیکلت خالق سگمنت خود بوده که همین موضوع باعث تسلط بی چون و چرایش شده است. هر موتور وارد شده به این کلاس با موتورسیکلت ب‌ام‌و سنجیده خواهد شد. این یک سنگ محک است. پس از این موتورسیکلت، R 1200 GS ادونچر قرار دارد. به لطف تکنولوژی‌های توسعه یافته توسط بخش خودروی ب‌ام‌و به همراه زیربرند ب‌ام‌و i، تکنولوژی‌های جدیدتری می‌تواند در این محصولات بکار رود.

100 pictures of the 2014 bmw r1200gs adventure photo gallery 90 1024x768 اولین موتورسیکلت هیبریدی و xDrive بی ام و

برای شروع باید گفت شاید برخی از شما قابلیت‌ها و انعطاف‌پذیری سیستم xDrive ب‌ام‌و را در خودروها یا شاسی بلندهای خود تجربه کرده باشید. برای افرادی که به دنبال رانندگی درگیر کننده هستند، کشش اضافی یک موضوع خوب است. هم‌اکنون برای اولین بار سیستم xDrive را می‌توان در بایک ادونچر ب‌ام‌و دید و بهتر از همه اینکه این سیستم را می‌توان خاموش هم کرد. انجام این کار ساده است و یک دکمه روی فرمان موتورسیکلت وجود دارد بنابراین نیازی به منوی پیچیده برای روشن و خاموش کردن سیستم نیست.

bmw motorcycle dynamic brake light 4 اولین موتورسیکلت هیبریدی و xDrive بی ام و

پیشرانه‌ی توئین باکسر موتورسیکلت یاد شده قدرت 125 اسبی تولید می‌کرده که برای سفرهای طولانی مناسب است. به عنوان نتیجه‌ی چگونگی به دست آوردن هدف دو چرخ محرک توسط ب‌ام‌و، موتورسیکلت جدید شرکت در واقع یک هیبرید است که به‌طور قابل‌توجهی قدرت بیشتری دارد. اگر بخواهیم دقیق باشیم باید گفت میزان قدرت اضافه شده برابر با 45 اسب بخار بوده که خروجی موتور را به 170 اسب بخار رسانده است. اینجاست که تکنولوژی باتری ب‌ام‌و وارد بازی می‌شود.

BMW hybrid motorcycle 02 1024x698 اولین موتورسیکلت هیبریدی و xDrive بی ام و

البته قابلیت احیا نیز بکار گرفته شده که می‌تواند شتاب گیری سریعی را فراهم نماید. هرچند به علت ادغام با سیستم ترمز ضد قفل، عملکرد این سیستم نیز بهبود یافته است. به خاطر این ادغام، موتورسیکلت ب‌ام‌و اضافه‌وزنی نسبت به مدل مرسوم یک چرخ محرک ندارد.

100 pictures of the 2014 bmw r1200gs adventure photo gallery 36 1024x683 اولین موتورسیکلت هیبریدی و xDrive بی ام و

این بایک با نام R 1200 GS xDrive هیبرید به احتمال زیاد در نیمه‌ی دوم سال جاری وارد بازار خواهد شد. معرفی عمومی این موتورسیکلت در آینده‌ی نزدیک صورت خواهد گرفت. هنوز حرفی درباره‌ی قیمت این وسیله زده نشده است.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

مقایسه هیوندای جنسیس و بی ام دبلیو سری 5

2.3 (3) ممکن است برخی افراد این استدلال را داشته باشند که این یک آزمون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما