اولین تصاویر از ب‌ام‌و سری 8 گرن کوپه، رقیب پانامرا

0
(0)

تصاویری که مشاهده می‌کنید اولین مشاهدات از ب‌ام‌و سری 8 گرن کوپه می‌باشند. این خودرو نسخه چهار درب و طویل‌تر از مدل کوپه‌ای است که اخیراً معرفی شده و تحسین‌های زیادی را در پی داشته است. عضو جدید خانواده سری 8 پیش‌نمایشی با کانسپت M8 گرن کوپه در نمایشگاه ژنو امسال داشته است. همان‌گونه که در خودروی تست شده دیده می‌شود، این خودروی چهار درب در پنهان کردن خطوط دینامیک بدنه کار خود را به‌خوبی انجام داده است. خودروی مورد بحث هم‌اکنون طول بیشتری دارد تا به این ترتیب فضا برای درب‌های عقب باز شود.

1910 1024x645 اولین تصاویر از ب‌ام‌و سری 8 گرن کوپه، رقیب پانامرا

ب‌ام‌و با این خودرو به جنگ رقبای سرشناسی همچون پورشه پانامرا و مرسدس-ای ام جی GT4 کوپه می‌رود. افرادی هم که به دنبال لذت بردن از هوای آزاد هستند باید منتظر نسخه کانورتیبل بمانند. سری 8 گرن کوپه دارای جدیدترین تکنولوژی‌های این کمپانی شامل پشت آمپرهای 12.3 اینچی دیجیتالی و یک صفحه‌نمایش 10.25 اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی می‌باشد. از دیگر تجهیزات می‌توان به میله‌های ضد لغزش فعال و لیست بلند بالایی از سیستم‌های کمک‌راننده اشاره کرد.

1911 1024x645 اولین تصاویر از ب‌ام‌و سری 8 گرن کوپه، رقیب پانامرا

انتظار هیچ سورپرایزی در زیر کاپوت را نداریم زیرا این خودرو از همان پیشرانه‌های مدل کوپه شامل پیشرانه 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربوی 523 اسب بخاری و نسخه 6 سیلندر 3 لیتری دیزلی 315 اسبی استفاده خواهد کرد. پیشرانه دیزلی تنها مختص بازار اروپا خواهد بود. اما انتظار می‌رود نسخه پرچم‌دار M8 گرن کوپه از برخی قطعات نسل جدید M5 استفاده کند بنابراین پیشرانه 8 سیلندر توئین توربوی 600 اسب بخاری با یک سیستم چهار چرخ محرک همراه خواهد شد. در برخی خبرها آماده که بخش M ب‌ام‌و قدرت این پیشرانه را کمی افزایش خواهد داد تا در M8 درخشش بیشتری داشته باشد. البته این خبر تأیید نشده است.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

معرفی ب‌ام‌و M850i نایت اسکای جدید

0 (0) بخش سفارشی‌ساز ب‌ام‌و Individual توانایی‌های بالای خود را با معرفی خودروی M850i نایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد بی ام و