انتشار اولین تصاویر واضح از ب‌ام‌و X3 M مدل 2020

0
(0)

اولین تصاویر کراس اوورهای اسپورت ب‌ام‌و X3 M و X4 M چند ماه پیش منتشر شده بود اما حالا می‌توانیم اولین نگاه کامل و واضح به X3 M 2020 را داشته باشیم. در این تصویر می‌توانیم شاهد نمای جلوی گیرا با جلوپنجره‌ی کلیوی شکل تیره باشیم. تغییرات بزرگ‌تر در بخش‌های پایین‌تر رخ داده‌اند، جایی که این کراس اوور پرفورمنس از سپر جلو با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر سود برده است. این ورودی‌ها دارای عناصر لانه‌زنبوری جدیدی هستند. همچنین یک میله‌ی مشکی بالای ورودی هوای مرکزی دیده می‌شود.

2546 1024x683 انتشار اولین تصاویر واضح از ب‌ام‌و X3 M مدل 2020

با حرکت به سمت عقب خودرو شاهد نصب ورودی‌های هوایی روی گلگیر جلو و همچنین رکاب‌های جانبی اسپورت تری خواهیم بود. این خودرو به پوشش آینه‌های آئرودینامیک، رینگ‌های آلیاژی 5 پره و تریم شادو لاین اطراف پنجره‌ها مجهز شده است. نهایتاً باید به حذف ریل‌های سقف به منظور بهبود آئرودینامیک اشاره ‌کنیم. اگر در تصویر منتشر شده تنها نمای سه‌چهارم جلوی X3 M منتشر شده اما تصاویر جاسوسی قبلی نشان داده‌اند که قدبلند خوش‌تیپ باواریایی ها از سپر عقب اصلاح شده و چهار خروجی اگزوز برخوردار شده است. این کراس اوور همچنین دارای اسپویلر عقب منحصربه‌فرد و یک دیفیوزر کوچک است.

2547 انتشار اولین تصاویر واضح از ب‌ام‌و X3 M مدل 2020

جدای از مشاهده‌ی X3 M بدون پوشش استتاری، جدیدترین تصاویر از پشت آمپرهای دیجیتالی این خودرو هم منتشر شده‌اند. این بخش دارای کیلومترشماری است که تا 330 کیلومتر در ساعت علامت‌گذاری شده است! البته فکر نمی‌کنیم که X3 M بتواند به این سقف سرعتی برسد. ب‌ام‌و اشاره زیادی به قوای محرکه و مشخصات فنی این خودرو نکرده اما قبلاً تأیید شده X3 M یک پیشرانه‌ی 6 سیلندر خطی جدید با تکنولوژی توربوی توئین پاور M خواهد داشت. با توجه به شایعات منتشر شده درباره‌ی ب‌ام‌و M3 2020، شاید X3 M از پیشرانه‌ی 3 لیتری توئین توربو با قدرت 474 اسب بخار استفاده کند.

2548 1024x651 انتشار اولین تصاویر واضح از ب‌ام‌و X3 M مدل 2020

احتمالاً این پیشرانه با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک مشابه با M5 همراه خواهد بود. ب‌ام‌و قبلاً تأیید کرده سیستم چهار چرخ محرک یاد شده باعث ایجاد حداکثر کشش و هندلینگی عالی خواهد شد. از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به دیفرانسیل فعال M و سیستم تعلیق اسپورت اشاره کرد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

User Rating: 5 ( 1 votes)

همچنین ببینید

معرفی ب‌ام‌و M850i نایت اسکای جدید

0 (0) بخش سفارشی‌ساز ب‌ام‌و Individual توانایی‌های بالای خود را با معرفی خودروی M850i نایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد بی ام و