ارتقای چشمگیر ب‌ام‌و X2 توسط تیونر آلمانی دالر

0
(0)

تنها چند ماه از عرضه ب‌ام‌و X2 می‌گذرد اما تیونرها پیش از این دست به کار شده و جادوی خود را روی شاسی‌بلند کوچک بکار برده‌اند. یکی از تیونرهای آلمانی که اخیراً فعال‌تر شده دالر است که دستی بر سر و روی این خودرو کشیده و به X2 مجهز به پکیج کامپتیشن لاین ظاهری خشن بخشیده است.

1846 1024x576 ارتقای چشمگیر ب‌ام‌و X2 توسط تیونر آلمانی دالر

در ابتدا بخش اعظم محیط اطراف جلوپنجره که رنگ نقره‌ای داشته جای خود را به استایل همرنگ بدنه داده است. تنها بخش پایینی سپر همان ظاهر کارخانه‌ای را حفظ کرده اما بخش بالایی تیره است. جلوپنجره کلیوی شکل خاص BMW نیز کاملاً مشکی بوده و تِم خشن خودرو را دوچندان کرده است. این X2 تیون شده از رینگ های 10 پره سفارشی دالر استفاده می‌کند و می‌توان آن‌ها را با ابعاد 20 و 21 اینچی سفارش داد. نسخه‌ای که در تصاویر مشاهده می‌کنید رنگ نقره‌ای دارند اما دالر می‌گوید خریداران می‌توانند رنگ‌های متنوعی را سفارش دهند.

1847 1024x576 ارتقای چشمگیر ب‌ام‌و X2 توسط تیونر آلمانی دالر

این خودرو با 4 خروجی متفاوت در دسترس است. مدل بنزینی 118i هم‌اکنون قدرت 158 اسبی و گشتاور 264 نیوتون متری داشته و بنابراین نسخه استاندارد با قدرت 136 اسب بخار را پشت سر می‌گذارد. مدل 120i قوی‌تر و خروجی آن به 223 اسب بخار و گشتاورش به 340 نیوتون متر می‌رسد. گزینه‌های دیزلی نیز فراموش نشده‌اند به گونه‌ای که X2 18d دالر قدرت 174 اسبی و گشتاور 390 نیوتون متری داشته درحالی‌که مدل 20d خروجی 220 اسب بخاری و گشتاور 450 نیوتون متری را ارائه می‌کند.

1848 1024x576 ارتقای چشمگیر ب‌ام‌و X2 توسط تیونر آلمانی دالر

این قدرت بیشتر با شاسی سفت‌تر، کیت فنرهای اسپورت دالر و اگزوزی اسپورت ترکیب شده است. خریدارانی که به دنبال سفارشی‌سازی بیشتر هستند می‌توانند آپشن کامپتیشن لاین دالر را نیز انتخاب کنند. این تیونر نگفته کیت یاد شده شامل چه مواردی بوده و البته قیمت آن را نیز اعلام نکرده است.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

لغو تولید نسل جدید ب‌ام‌و سری 2 کانورتیبل

0 (0) ب‌ام‌و سری 2 کانورتیبل ارزان‌ترین خودروی روباز این برند آلمانی بوده و قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!
Call Now Buttonتماس با ما