ارائه 40 خودرو بی ام و تا سال 2018

0
(0)

اگر فکر می‌کنید سبد محصولات ب‌ام‌و به حد کافی پر و پیمان است تنها تا پایان سال 2018 صبر کنید تا محصولات واقعی را ببینید! در طول 2 سال آینده ب‌ام‌و برنامه‌هایی برای عرضه‌ی تعداد زیادی از محصولات جدید و بازنگری شده دارد.

rendered BMW X7 ارائه 40 خودرو بی ام و تا سال 2018

مدیرعامل ب‌ام‌و هارالد کروگر گفته است:

ما تلاش داریم تا بیش از 40 خودروی جدید و بازنگری شده را برای سه برند لوکس خود و در طی سال‌های 2017 و 2018 عرضه کنیم. این برنامه‌ی ما با عرضه‌ی سری 5 جدید در ماه فوریه آغاز موفقی داشته و به گسترش تجارت ما در کلاس سدان‌های لوکس کمک کرده است.

BMW 8 Series render ارائه 40 خودرو بی ام و تا سال 2018

ایده‌ی ب‌ام‌و افزایش فروش و سود محصولات بوده و احتمالاً با عرضه‌ی خودروهای الکتریکی و خودران تا سال 2021 به تحقق این امر کمک خواهد شد. کروگر اضافه می‌کند:

پیشرو بودن در خلاقیت و نوآوری و سودآوری پایدار کلید موفقیت ماست. به همین دلیل است که ما تمرکزی کامل روی برآورده کردن نیازها و آرزوهای مصرف‌کنندگان داریم.

BMW 7 Series Sedan 08 ارائه 40 خودرو بی ام و تا سال 2018

طبق گفته‌های نیکولاس پیتر که یکی از اعضای هیئت مدیره‌ی ب‌ام‌و است، سودآوری پایدار و پیشرو بودن در نوآوری هر روز دست‌به‌دست می‌شود. او می‌گوید ب‌ام‌و تلاش دارد تا حاشیه EBIT بین 8 تا 10 درصد را در کلاس خودرویی به دست آورد.

او ادامه می‌دهد:

ما با حفظ عملکرد عملیاتی در سطحی بالا و در عین حال تمرکز روی زمینه‌های موردعلاقه‌ی مشتریان به تولید منابع مالی موردنیاز برای شکل‌دهی حمل و نقل آینده ادامه خواهیم داد.

بدین ترتیب اساساً ب‌ام‌و نیاز دارد تا برای پیشبرد تکنولوژی آینده همچنان سوددهی بالایی داشته باشد.

2018 BMW 8 series spy photo 103 ارائه 40 خودرو بی ام و تا سال 2018

بنابراین این برند باواریایی چندین مدل جدید و بازنگری شده را تا سال 2018 رونمایی خواهد کرد و البته تأکید زیادی روی مدل‌های ب‌ام‌و X7 و سری 7 وجود خواهد داشت. ب‌ام‌و همچنین مدل‌های جدید سری 8، سری 6 GT و تمامی مدل‌های M را عرضه خواهد کرد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

معرفی ب‌ام‌و M850i نایت اسکای جدید

0 (0) بخش سفارشی‌ساز ب‌ام‌و Individual توانایی‌های بالای خود را با معرفی خودروی M850i نایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد بی ام و