معرفی ب‌ام‌و سری 8 کوپه AC اشنیتزر

0
(0)

بازدیدکنندگان از نمایشگاه تیونینگ Essen موتور 2018 قادر خواهند بود ب‌ام‌و سری 8 جدید را با تیونینگ AC اشنیتزر ببینند. البته این خودرو فعلاً در حد مطالعاتی بوده و نمونه‌ی تولیدی آن در دسترس نیست. اما با این وجود هم AC اشنیتزر ادعا می‌کند این خودروی نمایشی فاصله‌ی چندانی با خط تولید ندارد. خبر خوب اینکه سری 8 از برخی عناصر آئرودینامیکی جذاب سود می‌برد.

2259 1024x683 معرفی ب‌ام‌و سری 8 کوپه AC اشنیتزر

AC اشنیتزر کار خود را با کار روی کیت فنرهای سیستم تعلیق شروع کرده و ارتفاع خودرو از سطح زمین در جلو را 20 تا 25 میلی‌متر و در عقب 10 تا 15 میلی‌متر کاهش داده است. این امر باعث شده دینامیک رانندگی و توانایی عبور خودرو از پیچ‌ها بهبود یابد و البته به لطف بازه‌ی حرکتی متفاوت فنرها راننده راحتی سواری بیشتری داشته باشد. اما باید گفت قطعات آئرودینامیکی این خودرو برای ایجاد حداکثر داون فورس و بالانس طراحی شده‌اند و در فرایند تولید از کربن بسیار سبک برای آن‌ها سود برده خواهد شد. البته مدل حاضر در نمایشگاه Essen از برخی قطعات فایبرگلاس استفاده کرده است.

2260 1024x683 معرفی ب‌ام‌و سری 8 کوپه AC اشنیتزر

مشتریان پس از اتمام پروژه قادر خواهند بود سری 8 خود را با اسپلیتر جلوی کربنی، باله‌های جانبی کربنی و پوشش‌های کربنی روی ورودی‌های هوا سفارش دهند. در عقب نیز یک بال مسابقه‌ای از جنس کربن و یک دیفیوزر از همین متریال بکار رفته است. البته نباید از رکاب‌های جانبی هم غافل شد و که پروفایل جانبی را دستخوش تغییر کرده‌اند. AC اشنیتزر از ارتقای کابین هم غافل نبوده و از برخی تریم های آلومینیومی برای پدال شیفترها، پدال‌های پایی و نگه‌دارنده‌ی کلید خودرو استفاده کرده است.

2261 1024x683 معرفی ب‌ام‌و سری 8 کوپه AC اشنیتزر

این تیونر همچنین اقدام به ارتقای پرفورمنس مدل M850i xDrive و 840d xDrive کرده است. قدرت مدل اولی از 530 به 600 اسب بخار رسیده و گشتاور نیز با افزایش 100 واحدی به 850 نیوتون متر رسیده است. نسخه دیزلی هم بجای قدرت 320 اسبی و گشتاور 680 نیوتون متری خروجی 380 اسبی و گشتاور 780 نیوتون متری دارد. نهایتاً باید به خروجی‌های اگزوز کربن اسپورت اشاره کرد که هریک قطر 105 میلی‌متری دارند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

تاریخچه بی ام و سری 5

1.5 (2) اولین BMW سری 5 یعنی مدل 1500، “کلاس جدید” نامیده شد و برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما